13.15

Kvällen hos Annika blev lyckad. Träffade massa nytt folk, och självklart alla godingar från klassen. Dagen idag har däremot varit mindre rolig. Vaknade sju i Annikas lilla stuga, och märkte att vi glömt stänga fönstret under natten. Så det var svinkallt, och samtidigt som jag var bakis och äcklig blev jag då även förkyld på köpet. Märkte snart även att jag hade träningsvärk i benen efter allt dansande. Vi bestämde oss iallafall för att ta bussen från Skåre till Karlstad, för att hinna med kvart över åtta bussen till Kristinehamn. Men vi märkte snart att bussen vi tänkte ta inte gick, vi missade bussen till Kristinehamn, och det var två timmar kvar tills nästa buss till Kristinehamn skulle gå. Så i en och en halv timme satt vi på mitt i city och käkade frukost.

Men nu är jag äntligen hemma igen. Har äntligen fått duscha och byta kläder, och bakfyllan har gått över för det mesta. Men trött som ett as är jag fortfarande. Och inte nog med detta så har jag psykologi prov på måndag som jag fortfarande inte pluggat ett skit på. Dags att sätta igång med det kanske.

Eftersom det inte blev några bilder från festen bjuder jag på en bild från Göteborg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0