17.31

Gårdagen spenderades till mesta del tillsammans med Emma. Under dagen tog vi en långpromenad ut till skärgårn i det härliga vädret, och under kvällen bakade vi en misslyckad kladdkaka och kollade på Den gröna milen. Sjukt bra film, och sjukt bra sällskap.

Idag har jag däremot inte gjort ett dugg. Eller jo, jag har suttit framför datorn, hittat några klänningar som jag tänkt sy om lite och läst ett kapitel i psykologiboken (vilket är ett kapitel av fem som vi har prov i nästa måndag). Det gick seriöst in och ut igen, för jag kommer inte ihåg ett dugg av vad det handlade om. Någonting om sorg. Även om psykologi är väldigt roligt och intressant, är det även väldigt flummigt vissa gånger, vilket gör det väldigt svårt att plugga på det.

Och på tal om ingenting så har jag kollat lite på vilka som kommer till Peace and love i år. Jag vet egentligen inte om jag är någon "festivaltjej", men alltså hade jag haft pengarna, då hade jag inte tvekat för fem öre. Grymt bra band!

Nog om allt. Nu blir det en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0