19.07

Vaknade upp imorse och skulle in i duschen, när jag märkte att lampan inte funkade. Sen märkte jag även att vattnet var kallt, inga lampor funkade någonstans, internet funkade inte, tvn funkade inte, laddaren till mobilen (som nästan hade slut på batteri) funkade inte... Jag märkte snabbt hur beroende man faktiskt är av el. Sån tur var så varade elavbrotten inte allt för länge.

Efter frukosten tog jag och Emma en långpromenad ut till skärgården. Eller, det var tänkt så iallafall men vi tröttnade vid Presterud. Haha. Så istället köpte vi en chipspåse och kollade på den tecknade Alice i underlandet. En bra men jävligt underlig film, undrar hur underlig den otecknade gjord av Tim Burton kan vara egentligen? Ska bli väldigt spännande att se, har nämligen bestämt mig för att se den någon dag.

Igår vann jag dessutom en skinnjacka på Tradera för 130+60 kr frakt.  Snygg, och perfekt för min plånbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0