makalös

Nu har mer än halva lovet gått. Det känns för sorgligt, för jag är fortfarande otroligt skoltrött. Men det har iallafall hitills varit ett skönt och roligt lov, och än är det ju faktiskt inte slut. Igår var jag iväg på jobbintroduktion på Makalös i Karlstad, och imorgon ska jag tillbaka för att testjobba. Det känns förjävla roligt, men samtidigt väldigt nervöst. Men det löser sig, det gör det väl alltid? Igår stannade jag iallafall kvar i Karlstad en stund med mamma och pappa och handlade, och imorgon kommer Marcus dit, så då blir det väl lite mer handlande.

Idag har varit en slapp och härlig dag, sånna behövs faktiskt också ibland. Har iallafall pluggat lite. Matten går ju dock inge vidare, gjorde två tal och sen tröttnade jag. Men jag har iallafall kommit en bra bit på svenskan och läst ut boken, Jane Eyre, som förövrigt var otroligt bra. Funderar på att ladda hem filmen och glo på den ikväll, tillsammans med en blodgrape eller två. Hoppas på att den iallafall är nästan lika bra som boken. Fast så är det ju tyvärr aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0