skolan

Det har varit en händelserik helg, eller åtminstonde en väldigt stressig helg. I lördags åkte jag, mamma och pappa till Örebro för att leta lite presenter åt min bror. Kom även hem med klänningen jag ska ha på valborg, men den visar jag då. Sitter nämligen i skolan och väntar på att Julia, Sanna och Sofia ska sluta. I söndags jobbade jag mitt första pass. Kul, jobbigt, nervöst. Men det funkade. Igår var jag iväg och fikade på det nya fiket i stan, Orion, med Anna, Linn och Louise. Det var gott, väldigt gott. Och väldigt trevligt.

Idag ska jag ut på en långpromenad med Emma efter skolan, och kvällen tillägnar jag åt alla miljoner läxor. Det var en kort sammanfattning av allt som hänt sen fredags, och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0