and we danced on into the night

Måndag. Precis två veckor kvar innan skolan börjar. Ångest? Lite. Även om jag faktiskt saknar klassen och den här vardagliga rutinen lite, att inte sova bort halva dagen utan att faktiskt göra någonting vettigt under dagarna, är det så himla skönt att bara sova, göra lite vad man vill och bara ta det lugnt lite grann. Den här sommaren har varit underbar, men har gått alldeles för fort.

Nu ska jag jobba i princip hela den här veckan. Och det känns väldigt bra. Det känns bra att tjäna pengar, det känns bra att göra nytta. Och sista veckan får jag i alla fall ledigt, och då ska jag göra någonting roligt. Jag vet inte vad än, men någonting. Kanske ta den där trippen till Ullared? Eller Borås? Någonting roligt ska jag göra i alla fall, som en perfekt avslutning på en perfekt sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0