Mellan dig och mig, bara mellan dig och mig

Hemkommen från en trevlig kväll på Träslottet med god mat och gott sällskap.
Nu ska jag plugga! Superrolig lördaggskväll jag vet, men behövligt. Skulle pluggat hela dagen egentligen, men jag fastnade för DH och en miljon resor. Jag är uppväxt i en familj med höga krav på resor. Allting måste vara perfekt. Och tyvärr så har även jag kommit på mig själv med att allting verkligen måste vara perfekt. Det måste vara ett fint hotell, med stor pool, nära till havet, nära till centrum, gärna med en restaurang och liten affär, och... det måste vara BILLIGT också! Gissa om det är svårt att hitta. Men, jag ska fortsätta mitt letande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0