New year's resume

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja, åkte till Paris och Pip.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg vad mina nyårslöften var, så antagligen inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Morfar.

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Utlandsresa, och körkort!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj, jag är skitdålig på datum. Men Paris, skolavslutningen, förra nyår och säkert massa annat.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag hittills lyckats ta mig igenom matte c!

9. Största misstaget?
Att jag inte tagit tag i skolan tillräckligt mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite småsjuk då och då och några vrickade fötter.

11. Bästa köpet?
Faktiskt ett par jeans på mellandagsrean, och lite annat smått.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sorgligt nog alkohol och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner, familj och pojkvän, alla roliga fester och stunder.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt bland annat, den enda jag kan komma på just nu.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mat ute.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen under dagen och Marcus mormor och morfar under kvällen, och hela min släkt under juldagen.

19. Blev du kär under 2010?
Nej.

20. Favorittidning?
Läste nästan inga tidningar under året, Veckorevyn kanske.

21. Favoritprogram på TV?
DH, The big bang theory, Sex and the city, How I met your mother och One tree hill.. är lite av en serienörd.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Smuts av Katarina Wennstam.

24. Största musikaliska upptäckten?
The Beatles, har aldrig lyssnat ordentligt på dem förrän nu.

25. Något du önskade dig och fick?
En ny tv, pengar och hörlurar.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ingenting jag kommer på nu.

27. Årets bästa film?
Ååh va svårt. Men jag måste väl ändå säga Harry Potter.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med familjen och vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Körkort!!

30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, Marcus, sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0