Söndagsärenden i all ära

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst med mycket god mat och många goda skratt. Idag gick jag upp vid tolv, men enbart för en snabb frukost och sedan var jag tillbaka i sängen igen, fast denna gång med datorn i knät. Under dagens gång har jag uppdaterat facebook om och om igen, (även om det ändå aldrig händer någonting roligt), jag har även uppdaterat tradera, (även om det inte trillar in bud på mina saker stup i kvarten), jag har trånat efter resor till Rhodos och hittat det perfekta hotellet, (ska boka, ska boka, ska boka, snart...) och jag har kommit lite längre på mitt tal, (men är fortfarande lååångt ifrån klar, och har ingen som helst fantasi eller inspiration). Ganska händelserik dag med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0