skolarbeten in i det sista

Äntligen! Fem dagars ledigt, hur härligt är inte det? Som jag har längtat. Igår var en riktigt lång dag. Först skolan till tre, sen jobba till nio, hemma vid elva. Men idag fick jag iallafall sova ut ordentligt. Men hur härligt det än är med ledigt så kommer det inte bli så mycket ledigt ändå. Har nämligen en hel del plugg att göra. Får till och med ont i magen och känner mig nästan gråtfärdig när jag tänker på hur mycket jag har att göra nu dom sista veckorna. Då har det gått lite för långt. Men som vanligt så kan ju inte lärarna kommunicera, så dom lägger precis allting samtidigt. Underbart. Så den här dagen, och även de restrerande fyra dagarna, tillägnar jag åt allt skolarbete, och att sova riktigt länge såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0