Cover me when I run, cover me through the fire

Idag tog jag en day off. Har känt en förkylning smyga sig fram under de senaste dagarna och under natten vart det endast sämre. Det visade sig vara mer behövligt än jag trodde dessutom, eftersom jag precis vaknade efter en natt med stenhård sömn. Så här ska det fortsätta hela helgen har jag planerat, bara sova, se på film, äta gott och ta det lugnt. Jag tror jag behöver det. Plugga och jobba är också någonting som står på schemat. Börjar få smått panik över allt jag har att göra som jag ännu inte gjort. Dags att ta tag i det nu. Men först.. . Lite mer DH. Är det konstigt att jag inte får någonting gjort? Det värsta är att jag har fem säsonger kvar av DH, och en hel box med Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0