The deathly hallows

Harry - min första kärlek. Inte självaste Harry, utan snarare historien. Böckerna, filmerna. När jag var mindre väntade och väntade jag på det där brevet från Hogwart. Jag dagdrömde om att alla trollkarlar och häxor skulle komma och hämta mig från min skola. Att jag skulle få umgås med Harry, Ron och Hermione. Jag är en Harry Potter nörd ända in i hjärtat. Första delen i sista filmen var självklart helt underbar, men filmerna är ändå alltid en besvikelse efter att ha läst böckerna cirka hundra gånger.

Halva priset på allt på Bik Bok idag och krångel med Swedbank så inga kortköp funkade. Kaos? Ja. 20 minuters kö? Ja. Fynd? Ja! Brukar aldrig hitta nåt på Bik Bok, brukar aldrig ens leta efter någonting där. Men idag gjorde jag några fynd, trots det enorma kaoset. Lyckades även hitta den perfekta julklappen till mamma, (dock inte på Bik Bok). Imorgon är det grafisk hela dagen som gäller, och sedan inleds helgen med ett besök på Nöjes, och Johnossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0