You've got stuck in a moment

Jag är en människa som fastnar för allt. Och då menar jag verkligen allt. Jag fastnar för en viss film som jag kan se om och om igen, en maträtt som jag kan äta varje dag, en viss sorts godis som jag ständigt måste ha, en tv-serie som jag inte kan slita mig från. Jag har fastnat för en miljon olika filmer och maträtter. Jag har fastnat för Tradera, bloggar, One tree hill, Vänner, DH. Allt allt allt. Och nu var det visst CDONs tur. Skulle in för att leta julkapp till min bror, någon timme senare var jag uppe i flera tusen i varukorgen. Dags att rensa...

Slutade två idag men fastnade ändå i Karlstad ytterligare några timmar. Inhandlade ett par julklappar och åt potatis och köttbullar på IKEA för 16 kronor. Ibland är livet rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0