Come on and twist a little closer now

Nu var det ett tag sen. De var sjukt mycket förra veckan, jobb, plugg och fylla år. Födelsedagen och helgen blev lyckad och till och med matte provet gick bra fick jag reda på idag. För första gången i hela mitt liv var jag faktiskt inställd på ett IG, men jag slapp undan med några poäng, för den här gången.

Idag har jag varit ledig från skolan. Skulle på läkarbesök angående min rygg för ungefär hundrade gången, hoppas faktiskt att de gör någonting åt det den här gången... I alla fall, var tvungen att ta ledigt för ett läkarbesök som tog ungefär 20 minuter. Fail, haha. Det är en fördel med att gå i Karlstad måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0