Life is an open road, it's the best story never told

Har precis kommit hem från KLT, har gjort mycket roligt idag. Men det får ni läsa om i tidningen som kommer ut i slutet av månaden, höhö. Gud va de här fyra veckorna har gått fort, ruskigt fort. Jag vill bara stanna på KLT föralltid, haha. Nej men skola är jag i alla fall inte sugen på just nu vill jag lova. Det är så roligt att intervjua, fota, skriva, träffa nya människor och allt vad det här jobbet innebär.

På torsdag är det studentmösseprovning och jag bara känner hur slutet börjar närma sig. Jag vet att även om jag klagar på skolan nu kommer jag sakna det senare, men just nu kan jag inte längta mer efter att få komma ut och börja om lite på nytt, kanske starta livet på riktigt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0