Starting from zero, got nothing to lose

Har precis varit ute och övningskört en timme, det känns bättre och bättre för varje gång. Men än så länge håller jag mig på A9, vågar inte åka ut på vägarna riktigt än. Än så länge är jag ganska farlig när jag kör om man säger så... Haha. Nu håller jag på med mitt projektarbete, jag gör nämligen en pizza, och efter pizzan blir det Emma-mys.

Börjar vänja mig lite vid mitt "blonda" hår nu också. I början ville jag bara spy för att jag var så missnöjd, men nu känns det helt okej. Har haft i tonvis med silverschampo för att få bort det orangea, men än så länge har jag långt kvar innan jag har vunnit den här kampen. Här får ni en riktigt skitsnygg webbcam bild på mig i det nya vackra håret. Har även klippt av det massor... jag vill gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0