Tristan och Isolde

Imorgon startar praktiken. Iallafall för mig, på måndagar måste jag vara i skolan och ha matte, så idag var det bara att ta sig upp klockan sex. Men annars kommer jag ha praktik 4 veckor framöver. Väldigt härligt faktiskt. Efter att jag kommit hem från skolan har jag mest bara sovit, degat i sängen och kollat igenom en underbar film, Tristan och Isolde. Jag har undvikit den filmen för jag trodde inte att det var någonting för mig. Men, så fel jag hade. Det gör det ju inte sämre att huvudrolls karaktären är sjukligt snygg.

Ska nog försöka sova lite till. Är fortfarande helt slut efter helgens bravader. En Louise, en Moa, Götet och en massa äventyr, kan det bli bättre? Knappast. Bästa helgen på väldigt, väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0