Från och med nu

Ytterligare en sån där hemsk natt. Huvudvärk, illamående och noll sömn. Och eftersom bad eller isvak stod på schemat direkt på förmiddagen var jag mer eller mindre otaggad på att dra mig iväg till skolan. Istället ska jag ta tillfället i akt och få lite gjort här hemma. Lite projektarbete, lite textläxa och alldeles för mycket jobb som ligger och väntar på mig. Från och med nu ska jag aldrig låta saker ligga och vänta för länge, utan ta tag i det direkt och bespara mig ett antal dagar ångest.

3 månader kvar. Om exakt 3 månader vaknar vi upp i Rhodos, till värme, sol, bad och nöjen. Det är verkligen värt att gå och drömma om nu i dessa kalla, gråa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0