Valentine's day

Alla hjärtans dag. Ska jag vara ärlig så hade jag faktiskt glömt bort denna speciella dag totalt. Men, jag och Marcus firade det iallafall med thaibuffé. Bättre än alla chokladaskar och rosor i hela världen. Jag har kommit på mig själv med att vara en väldigt oromantisk person. Nog för att jag hatar alla människor som är så där äckligt gulligt romantiska mot varandra, men ändå hatar jag mig själv mer för att jag inte ens är i närheten av att vara så. Jag skulle också vilja göra fina gester, som att lämna en gullig lapp i jackfickan, köpa fina presenter eller laga en romantisk middag och ha tända ljus överallt. Dags att göra någonting åt detta. Jag har ju trots allt en person i mitt liv som är värd att anstränga sig lite extra för.

Tumblr_lgle9tw1ut1qcc000o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0