13/1

Min tänkta "kväll med effektivt jobb" förvandlades istället till en myskväll med familjen, tacos och kortspel. Jag klagar inte precis. 

Idag var sista lektionen Multimedia, vilket till stor del är skönt men jag kommer sakna världens skönaste lärare Håkan. Imorgon är sista lektionen Grafisk kommunikation som avslutas med fika och utvärdering. Det känns konstigt att säga, men det är faktiskt himla sorgligt att just den kursen tar slut. Min absoluta favoritlektion. Jag kommer sakna att bara sitta vid datorn hela dagarna, snacka skit och känna att man gör någonting som man faktiskt är hyfsat bra på och faktiskt tycker är väldigt roligt. Jag kommer sakna att komma och gå lite hur som helst och jag kommer sakna Eva väldigt mycket.

Men, jag taggar inför sista terminen, sista schemat och de sista kurserna och betygen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0