Dag 15 – Mina drömmar

Jag drömmer nog en hel del. Det behöver inte vara stora framtidsdrömmar, det är allt. Är det någonting jag längtar efter så drömmer jag ständigt om det. Rhodos, studenten, flytta hemifrån... Väldigt ofta drömmer jag så mycket att verkligheten gör mig besviken.

Mina framtidsdrömmar är dock ingenting jag har lagt allt för mycket tid på. Jag tar en dag i taget. Men självklart vill jag resa och se mycket. Njuta av vad livet har att ge mig, så som vänner, kärlek och nöjen, och så småningom vill jag faktiskt bilda min egen Svensson-familj. Av någon anledning tycker folk att det är konstigt och de flesta säger "Jag vill inte ha ett tråkigt Svensson-liv", men det är precis vad jag vill. Ett mysigt hus i en trevlig stad med ett bra jobb som inte tar över större delen av mitt liv. Och jag vill dela det med mitt livs kärlek.

Tumblr_lf8lkolxqk1qd1rb7o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0