10/4

Det visade sig att det var förkylningen som trotsade mig till slut. Så klockan ett tog jag mitt pick och pack och åkte hem från Mastis, med en röst som inte längre existerade. Förövrigt var det en riktig toppenkväll. Idag har det varit sängläge hela dagen. Chips och Harry Potter. Hade dessutom bokat in en intervju idag som jag åkte iväg och gjorde. Ångrar mig nu i efterhand att jag inte bokade om den. Intervjuade en jätte gullig och glad tjej, medan jag såg ut som hej kom och hjälp mig och knappt kunde prata. Man lär av sina misstag. Nu är det back to bed som gäller, tillsammans med ytterligare en Harry Potter film kanske. Måste vila upp mig inför första dagen på praktiken imorgon.

Förövrigt visade det sig att min kamera gått och blivit vattenskadad, eller snarare vinskadad. Så det blir nog inga bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0