20/4

Näst sista dagen på praktiken. Känns faktiskt jättetråkigt. Trivs bra där, all personal är underbart trevliga och arbetsuppgifterna är otroligt roliga. Har till och med lärt mig kassan nu (efter många, många fel, missar och klumpar i magen). Men nu, näst sista dagen, känns det som att jag verkligen har kommit in i det.

Har dessutom redan fått två fina komplimanger idag för mina artiklar i KLT. Har inte äns sett tidning själv än. Det är alltid lika roligt när folk tycker att man faktiskt gjort någonting bra. Det kommer på något sätt alltid som en chock för när det gäller vissa saker har jag verkligen noll självförtroende. Skrivandet är en av dessa. Trots att jag älskar att skriva blir jag aldrig nöjd med mina reportage, och jag läser dem aldrig när tidningen kommer. Jag skäms nästan över dem ibland för att jag inte är nöjd. Därför blir man lite extra glad när man får sånna fina komplimanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0