5/4

Nog för att jag redan vet att jag är den mest otursdrabbade på den här planeten, men ibland går det väl ändå lite lång. Fick studentmössan idag, kartongen var helt åt helvete sönder och både bandet och pärlan i annan färg än vad jag beställde, dessutom olika färger. Lila band och julröd pärla. Snyggt? Nej. Beställde vinröd pärla och vinrött band. Ska iallafall få hem ett nytt band, julrött dock så den matchar pärlan, men det är iallafall bättre än ingenting. Så jävla underbart. Ursäkta mitt klagande, nu ska jag gå och plugga skiten ur mig.

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-04-05 @ 18:59:56
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0