15/5

Äntligen hemkommen till mitt mysiga lilla rum med min underbart sköna säng. Det har varit en lång dag, som dock oväntat nog gått ganska fort. Åkte hem ifrån underbara Rhodos vid kvart över tolv idag och var hemma i Sverige (svensk tid) kvart över tre. Sen fick jag äntligen träffa efterlängtade mamma och pappa, och så småningom också Sofia för en lång härlig (om inte lite för kall...) promenad. Men iallafall, Rhodos var helt perfekt. Kanske inte så konstigt, med det underbara sällskap jag hade med mig. Badade varje dag i både havet och poolen, solade (sönder..), shoppade, åt massa god mat, såg massor med vackra saker och tog det helt enkelt väldigt lugnt. På grund av nationella prov i matte nu på fredag tvingades jag dock ta med matteboken. Lyckade öppna den en gång. På flygplanet. Läste ungefär en sida. Tyckte ändå att det var rätt strongt av mig att göra så pass mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0